InfluAnswer: MintStories

Срещаме ви със Звезделина Цолова от MintStories  -  моден блогър с безупречен стил и запомнящо се излъчване.

Тя ни споделя за модните си вдъхновения, за полезните съвети, които е получавала и за това, какво се крие зад MintStories.

Опиши себе си с 3 думи? 

Най-трудният въпрос винаги, защото не обичам сама за себе да говоря, а това с 3 думи наистина не го умея. Лъвът в мен винаги ще иска да изпъкне с положителните си качества (все пак той е най-добрият), но Везната в мен ще търси баланса и обмисля всяко нещо по 100 пъти. Според Кало (моята половинка в живота и работата) аз съм “амбициозна, неотказваща се, но хаотична и излишно добра”. Само каква комбинация ми спретна за секунди и пак не може с 3 думи… Истината е някъде там, между 3 и 4, не знам... 

Как изглежда един твой ден като блогър? 

Най-интересното в един мой работен ден като “блогър” е възможността да го контролирам изцяло, от това кога да започне до това кога да приключи, какво да се случи през този ден, къде, как, с кого и защо. Най-често продължава повече от 10-12 часов работен ден, но когато работиш сам за себе си и няма кой да изисква непрекъснато от теб и да те контролира - ти даваш много повече, иначе просто няма как да оцелееш. Поне при мен това е успешната формула, защото не се и занимавам само и единствено с блога, той е едва 30-40% от ежедневието ми, помагам на 4 други бранда с тяхното присъствие в социалните мрежи и съдържание, имаме фотографско студио с Кало, работя от известно време и върху един друг голям собствен проект и непрекъснато се появяват други възможности в живота ми, макар и за малко, но се радвам, че имам желанието, хъса и времето да ги поема и опозная, а не просто да ги подмина. 

Харесва ми, че винаги има какво ново да науча, срещам се с много интересни хора, обичам работата си, наистина!“

Всъщност моята работа е свързана с доста организация и трябва да си много постоянен в действията си и най-вече да обичаш това, което правиш, защото тук не мога да чакам просто времето да мине, аз съм времето сама за себе си. 

Защо точно "Mint Stories"? 

Няма точно определена случка или човек, просто нормално следствие от връзката ми с моя приятел Кало, който е и фотограф. С него започнахме да пренасяме страстта и хобито си в едно виртуално пространство като www.mintstories.com. Бързо всичко това се превърна в неизменна част от нашето ежедневие, една от най-любимите ми. Харесва ми безкрайната свобода, която ми дава. 

MintStories в интервю за INFLUENCER.BG

Mint Stories е нещото, с което съм се занимавала и занимавам най-дълго време от живота си.”

А що се отнася до името - не исках да е като повечето други блогове, в които се споменават просто инициалите или името на блогъра. Исках да е нещо, което ясно да показва, че сме екип с Кало, защото един моден блог е немислим без неговия фотограф. Колкото и странно да звучи, искахме и хората да не се досещат веднага какво е това, а да влязат и да проверят какво се крие зад „Mint Stories” и разбира се, най-вече да ми остави вратичка да се превърне и в нещо повече след време.

Кой е инфлуенсърът, който най-много ти повлия? 

Не мисля, че има такъв, защото когато започвах блога не бях гледала блогъри или влогъри преди това чак толкова, исках да си направя просто място, в което да споделям нашите фото истории с Кало, чисто от любов към фотографията. После започна аудиторията ми да расте, да получавам различни предложения от марки и така осъзнах каква е силата на това, което правим и да се напасвам, но никога не съм започвала с идеята “аз искам да съм като нея/него”, “това го мога и аз, защо пък да не опитам” и тн. 

MintStories - интервю за INFLUENCER.BG

Кой е най-добрият съвет, който си получавала за блогърството?

Да бъда различна и да бъда себе си, да не вървя по чужди пътеки, да не правя компромис със себе си и с аудиторията си за каквато и да е цена и повод. Да не качвам неща, които аудиторията харесва масово, а да науча аудиторията ми да харесва това, което аз правя, да не мисля чак толкова какво ще кажат другите, а просто да го направя, защото така искам и го усещам. Това последното е по повод YouTube канала ми, който започнах, но седи празен само с няколко клипа, не знам и аз какво все още чакам, подходящ момент никога няма да има. 

InfluAnswer със Свезделина от MintStories

“Най-добрият житейски съвет, който изобщо някога съм получавала е, че “Мечтите трябва да се сбъдват навреме.” и работя всеки ден по това. : )” 

Кажи ни три модни инфлуенсъра, които следваш? 

Някои от любимите ми блогъри като цяло са: iamgalla.com, prettylittlefawn.com, masha-sedgwick.com и garypeppergirl.com. 

Кой е любимият ти моден тренд в момента? 

Честно казано “не робувам” на трендове и марки, защото добре знаем, че всичко ново е добре забравено старо, а и не ми харесва тази посока на модата през последните години, която стимулира огромното ежедневно консуматорство. Моят гардероб е много бейсик, съдържа само няколко основни елементи, които с времето надграждам, заменям или допълвам. Може би съм презадоволена от прекалено големия избор, който ми се предоставя и възможностите и станах точно обратното - прекалено практична, без онова огромно желание да пазарувам непрекъснато и не се изкушавам чак толкова от намаления, колаборации и всякакви рекламни трикове, които са създадени да ни изкушават. 

MintStories в интервю за INFLUENCER.BG

Какво би посъветвала брандовете, които искат да правят кампании с инфлуенсъри?

Да си направят добре проучването преди това! Кой инфлуенсър е най-подходящ, а не с кого ни е най-лесно да работим и кого познаваме от преди, какво харесва даден инфлуенсър (не върви на веган инфлуенсър да предлагаш бургери от младо телешко, нали?), за какво най-често пише/говори той, защо го прави, колко е адекватна аудиторията му спрямо дадения продукт/бранд. И да си планират в бюджета на кампанията на бранда предварително работата с инфлуенсъри като разход-инвестиция, защото това си е работа като всяка друга, а за да може да се развиват и инфлуенсърът и клиентът трябва да вървят заедно нагоре, защото всеки е инвестирал малко или много време. Време, което е ограничено на всеки един от нас, време, в което е можело да правиш нещо друго, да бъдеш повече време със семейството си, да пътуваш, да не правиш нищо дори. И както брандът не подарява в магазина продукта или услугата си безплатно на всеки, който го пожелае, защото е инвестирал и продължава да инвестира години, за да го направи,вложил е идея, мисъл, труд, желание, които ако не му се заплатят - не би съществувал изобщо. Схемата е простичка:

“За да се развиваме, трябва да вървим заедно нагоре, това е. “