Тя притежава един от най-изкушаващите блогове в родното онлайн пространство, а Instagram профилът й е своеобразен food guide.

Надежда ot What to nom? ни разказва как е стартирала апетитния си блог и кои са любимите й кулинарни дестинации:

Опиши се с 3 думи.

Интровертен екстроверт с OCD.

Как дойде идеята за блога “What to nom?”?

Сънувах един шаман и в съня ми той ми каза: „Ти трябва да водиш племето към плячка и храна и по този начин да го спасиш от глад. Индианското ти име ще е Уату Ном“. Шегувам се. Може би трябваше да добавя нещо за ужасното ми чувство за хумор в предния въпрос.

Идеята дойде от страстта ми към храната и силното ми желание за развитие на кулинарната култура у нас. Тъй като почти нямам произволно ядене и следвайки любовта си към похапването, обмислям предварително всяко такова и винаги искам да опитвам нови и различни неща, в един момент се оказах човекът, до който приятелите ми се допитват, когато се чудят къде да хапнат, какво да си сготвят или къде да заведат половинката си. И така, хем исках да съм полезна на повече хора в такива ситуации, хем да дам гласност на нови, интересни, вкусни места или продукти, които заслужават внимание.

Какво съдържание предпочиташ да виждаш в социалните мрежи?

Полезно. Затова и много внимателно избирам, когато кликвам „follow”. Следвам само профили, които допринасят по някакъв начин към интересите ми, а не ми губят времето. Излъгах, губя доста време с мемета, но пък те са смешни, смехът е здраве, здравето е живот – ето ви полза.

Искам да виждам съдържание, което има смисъл и високо КПД. През What to nom? следя 99% профили свързани с кулинария, от които постоянно черпя вдъхновение за рецепти и пътувания. През личния си профил, освен мемета, следя модни брандове, защото това винаги е била другата ми голяма страст и искам да съм максимално информирана за случващото се в този свят.

Смятам, че в днешно време социалните мрежи са пренаситени с информация, която в огромен процент ни е излишна и е далеч от реалността. Въпрос на личен избор е да се ограничим от нещата, които не са ни нужни.

Мога само да се надявам What to nom? да е от полезните профили и хората да продължават да намират в него това, което търсят.

Надежда от What to nom? - инфлуенсър

Има ли кулинарни блогъри, от които се вдъхновяваш?

О да, разбира се! Абсолютен фен съм на Half Baked Harvest – едно момиче, което е богиня на comfort food-а (храна за душата) и автор на единствената готварска книга, от която бих сготвила всяка една рецепта.

Следя и доста профили за веган/вегетариански готвачи и храни, защото тази тенденция в кулинарията е изключително интересна и крие много вкусни изненади.

За ежедневно готвене и консумация се вдъхновявам основно от профили, в които рецептите са приложими в домашни условия и са неща, които да хапваш на маса без бяла покривка. Естествено, имам нескрит интерес и към fine dining-а, но той е за специални случаи. Не закусвам с хайвер, шампанско и пяна от гъши дроб, определено.

Имаш ли любима кулинарна дестинация?

Ако кажа Юг, брои ли се?

Ако трябва да избера едно място, това определено ще е Италия с цялото й разнообразие. Бих тръгнала от най-северната и стигнала до най-южната точка, изяждайки всичко по пътя ми.

Голям фен съм и на кухните в Гърция и Испания. Южната част на Азия пък е тотално друг свят и мечта за мен – Тайланд, Индонезия.

За да обобщя, места с много плодове, зеленчуци, риба и морски дарове.

Не обичам северните кухни, трудно се разбирам и с френската (шок, нали?).

Какво би посъветвала брандовете, които искат да си партнират с инфлуенсъри?

Да подхождат с повече сериозност и разбиране към труда на инфлуенсърите. Далеч съм от мисълта, че да поддържаш съдържание в социалните мрежи е като да строиш ракети, но това също е нещо, което изисква не малко време и усилие.

Всеки един профил е като отделен канал по телевизията – предоставя на Х брой хора съдържание, което е интересно за тях и те следят, така че е едно сериозно поле за реклама, което не трябва да се подценява.

И не на последно място, следвайки примера с каналите - подбор, полза и искреност. Ако обичам да гледам Fashion TV, няма да очаквам в рекламния блок да видя информация за бормашина, защото наистина не вярвам, че Донатела Версаче разбира особено много от тях.

За да разберете повече за любовта към хубавата храна и локациите, на които да я открием, последвайте What to nom? в Instagram.