Ирина инфлуенсър интервю

За модата, смисленото съдържание, социалните мрежи и пътешествията - Ирина Денева ни разкрива повече за онлайн образа зад When you wonder what to wear.

Вижте интервюто и разберете още за ярката личност на един моден блогър и журналист:

Какво вдъхновява темите в блога “When you wonder what to wear”?

Основната задача, която си поставям с постовете в блога, е читателите да се забавляват и да научават нови неща. В същото време искам да ги провокирам да експериментират и да се впускат в приключения. Дори когато правя изцяло моден пост се старая да споделя нещо лично, нещо от моя житейски опит и се надявам да съм полезна на някого от другата страна на екрана. За мен това е най-важната функция на блоговете – да са потребни, да отговарят на въпросите, които всяка жена си задава и да я карат да мечтае.

Какво представлява за теб инфлуенсърът?

За мен инфлуенсърът е човек, който бързо трябва да осъзнае отговорността към аудиторията си. Това е човек, който държи доверието на всички свои последователи в ръце и не бива да ги подвежда. Старая се да съм такъв човек. Често дори сама си слагам спирачки пред колаборации или теми, защото си давам сметка, че те не са полезни и вълнуват само мен.  


Интервю с инфлуенсър - Ирина

Има ли модни блогъри, от които се вдъхновяваш?

Блогът, който първоначално ме плени и запали по идеята да си създам свое собствено място в мрежата е coveteur.com – това е визуална експлозия и силно вдъхновение, което всеки път ме отвежда в гардеробите на интересни хора като Алиша Силвърстоун, Синди Крофорд и други. В последно време по-скоро ме вдъхновяват блогове, които обединяват модата с хубавия начин на живот – американката зад bytezza.com и немското вдъхновение от carodaur.com са ми любими. Съпругата на Венсан Касел – моделът Тина Кунаки, много ме впечатли, въпреки че няма блог, и също я следвам с удоволствие.  

Къде беше последното ти пътешествие?

Последното ми пътешествие беше далеч от блогърството, но беше много специално за мен. Със съпруга ми и семействата ни празнувахме първата годишнина от сватбата ни във Виена. Датата съвпада с Коледа и се получи 2 в 1. Ето това е случай, в който си казах „Ирина, няма да пишеш за пътуването! Не ангажирай хората твърде много с личния си живот – на кого му пука къде сте спали и какво сте яли… така или иначе преди половин година вече написа тур гайд за австрийската столица.“. Надявам се да не бъркам в разсъждението си в тази посока. Вярвам, че блоговете не бива да се превръщат в клюкарски медии, от които да черпиш информация кой, къде и с кого е бил. Нека си останат платформи за обмен на практични съвети и вдъхновения.

Ирина - интервю с инфлуенсър

Какво би посъветвала брандовете, които искат да правят колаборации с инфлуенсъри?

Струва ми се, че е много важно да се изгради „бранд – инфлуенсър“. Да има доверие и в двете посоки, а не марките да се вълнуват само от числата и сърчицата в социалната мрежа. В днешно време статистиката може да бъде твърде лесно изфабрикувана, но истинският „енгейджмънт“ с последователите – не. Потърсете инфлуенсърите, които ползват вашите продукти и ще дадат честно позитивно мнение за тях. Със сигурност тяхната аудитория също би имала нужда от сходна козметика или би харесала подобни дрехи – следователно ще попаднете на правилното място. Също така не избирайте цифрите пред качеството. Има доста микро инфлуенсъри, които влагат адски много старание в постовете си. Техните красиви снимки и умни публикации не остават незабелязани, повярвайте ми. Това, че няма да имат десет хиляди лайка не означава, че парите ви са неоправдано изхарчени.

Какви очакваш да са тенденциите в инфлуенсър маркетинга през 2019 г.?

Струва ми се, че и през тази година ще се запази тенденцията социалните мрежи (в частност Stories в Instagram) да са мястото, от което научаваш последните новости в сферите, които те вълнуват. Частично те изместват новините. Не бих се наела да дам дългосрочни прогнози, защото платформите се променят твърде динамично, но мисля, че колаборациите между инфлуенсъри ще са все по-често срещани в България.