Influencer Marketing Show 2018 PI LIVE

Източник: PerformanceIN Live

На 15 и 16-ти октомври INFLUENCER.BG присъства на едно от най-вълнуващите маркетинг събития - Influencer Marketing Show 2018.

Събитието се проведе в Лондон и събра на едно място маркетолози, международни рекламодатели, водещи публицисти, tech компании и инфлуенсъри, за да обменят опит и да се запознаят с тенденциите в постоянно изменящата се индустрия. Двудневната конференция, посветена на най-ефективните методи в маркетинга, постави фокуса върху стойността на инфлуенсър маркетинга в дигиталната ера.

Организатор на събитието е PerformanceIn - водеща глобална медия в маркетинг сферата. На конференцията присъстваха над 70 лектора, а различните панели бяха място за  дискутиране на горещите теми в дигиталния маркетинг. Ценните case study-та, които експертите споделиха разкриха кои са магичните съставки за успешна инфлуенсър кампания и как се инкорпорира изкусно продукт в social media съдържание. Събитието събра и глобални брандове от различни сфери, в това число Snapchat, Adidas, Net-A-Porter, L.K. и Bennett.

Influencer Marketing Show 2018 - Influencer.bg

Източник: PerformanceIN Live

Програмата включваше теми като ефективната колаборация с брандове,  топ хакове при инфлуенсър маркетинга, ролята на изкуствения интелект в бъдещето на инфлуенсър маркетинга.

Лекторите на конференцията разкриха ефикасните инструменти и дългосрочни стратегии за изграждане на пълноценни партньорства между брандовете и правилните инфлуенсъри. Експертите споделиха и какви са предизвикателствата пред инфлуенсър маркетинга. Сред любопитните теми, които се разискваха, беше “Нарастващата прозрачност и автентичност на инфлуенсър маркетинга - отрова или лекарство за индустрията”

Разискваха се актуални теми в инфлуенсър маркетинга

В различните панели се разискваха “горещите” теми в инфлуенсър маркетинга. Източник: PerformanceIN Live

Danielle Lewis, CEO и co-founder на Scrunch, отбеляза критичната роля, която има сегментирането на аудиторията за успеха на една инфлуенсър кампания.

Автентичното съдържание беше топ тема на дискусии в панелите, както е и в индустрията като цяло.

Инфлуенсър маркетинг платформата Tailify представи множество ценни анализи, съвети и практики за брандовете.

Инфлуенсър маркетинг платформата Tailify представи множество ценни анализи, съвети и практики за брандовете.

Източник: PerformanceIN Live

Сред прогнозите за бъдещето на инфлуенсър маркетинга бяха, че през 2019 г. се очаква видеата да бъдат най-гледаното онлайн съдържание. Имайки предвид че хората запомнят 90% от посланието, когато са го видяли във видео, срещу 10%, ако са го прочели в текст.

Whalar - за инфлуенсър маркетинга

Mike Hondorp, Chief Growth Officer от Whalar - за инфлуенсър маркетинга и мултимедийното съдържание. Източник: @Whalar Twitter

Екипът на INFLUENCER.BG на PILIVE Conference 2018

Екипът на INFLUENCER.BG по време на конференцията.