Influencer Talks THE BRANDS EDITION цели да разкрие на българския бизнес повече за “чудото” на инфлуенсър маркетинга, като срещне бранд мениджърите лично с водещи български инфлуенсъри.

На първото издание на Influencer Talks THE BRANDS EDITION, един от най-популярните влогъри у нас, Емил Конрад ни представи тайните за успешно партньорство с инфлуенсъри.

На 21-ви февруари в Генератор, Емил Конрад запозна бранд мениджъри с детайлите на успешния инфлуенсър маркетинг. Известният влогър сподели, че за успешно реализирана инфлуенсър кампания е нужен медиатор между двете страни, или инфлуенсър агенция, специализирана в намирането на подходящи лица за конкретния бранд.

“За 7 месеца с инфлуенсър агенция съм направил повече кампании с брандове, отколкото за 3 години сам” отбелязва Емил Конрад. Влогърът разкри и един от показателите за ефективност при инфлуенсър маркетинга: “Най-важното, което трябва да знае един бранд при кампания с инфлуенсър е, че броят гледания на публикация не са индикатор за ефективност. Реалният успех на инфлуенсър кампанията се измерва с броя интеракции.”

Повече снимки от събитието можете да видите тук: Influencer Talks THE BRANDS EDITION с Емил Конрад

Очаквайте и следващите ни събития Influencer Talks THE BRANDS EDITION и следете Facebook страницата ни INFLUENCER.BG за повече информация и актуални новини, свързани с инфлуенсър маркетинг.