#InfluencerTalks е поредица събития, която ни запознава отблизо с водещите инфлуенсъри в България.

В изминалото издание на #InfluencerTalks любимото ни градско момиче Биляна Славейкова разкрива повече за колаборациите с брандове и малките трикчета на големите момичета.

Bibons е позната като момичето с усет за стил (и за писане), което се откроява с яркото си присъствие както онлайн, така и офлайн. А блогът ѝ “за пораснали момичета” е сборна точка на градски vibe от Лондон и София, коктейлни дестинации и екстравагантни находки.

На 29.10 в Cosmos Coworking Camp, Биляна ни разказа за тънкостите на блогърството и разкри ценни съвети за стойностното присъствие в социалните мрежи.

Bibons публикува съдържание в социалните мрежи от 2012 г., като първоначално публикациите ѝ  са на професионална тематика, а впоследствие започва да споделя и малките удоволствия, които правят живота ѝ по-красив.

И ако първоначално онлайн присъствието ѝ е посветено на селфита и четириноги любимци, Instagram feed-а на Bibons еволюира завидно, за да се превърне в едно от must see “местата” в родното интернет пространство.

Какво още разбрахме от Bibons:

- За обработване на снимки препоръчва VSCO, Tezza App, RNI Films (vintage dusty ефект), както и UNUM - за планиране на публикации.

- Стойностното съдържание е не просто в красивите фотографии, а в историите, които разказваш. Подобна история, която си заслужава да бъде прочетена е тази за парка Taro Elephant Sanctuary в Бали, която Bibons сподели от coliving преживяването си на тропическия остров.

- Има два подхода към живота:

1) да подхождаш с висока увереност - когато вярваш в решенията си и не се плашиш, че не те харесват.

2) да подхождаш с ниска увереност - когато се фокусираш върху това как да се харесаш на останалите.

Биляна съветва, че за да получиш удовлетворение от това, което правиш, трябва да действаш с повече увереност, без да се стараеш да спечелиш симпатията на околните.

- Сравнението с другите трябва да те мотивира да се справяш все по-добре, а не да те депресира.

- Най-добрият съвет: Сравнявай себе си със... себе си. Най-добрият начин да се мотивираш е да сравняваш настоящите си успехи с тези от минали периоди, за да осъзнаеш градацията, която постигаш с времето. Така ще сравняваш миналото си “Аз” с по-доброто си “Аз”.

- Как да израстваш в това, което правиш? Поставяй си цели - количествени и качествени.

- От гледната точка на фрийлансър, Bibons уверява, че да си успешен не означава да работиш по повече проекти, а да можеш да си позволиш лукса да “отсяваш” проектите, които да поемаш.

- Follow unfollow метода в социалните мрежи, застрашава инфлуенсър маркетинга като бизнес. Причината е, че този метод имитира органичния интерес към даден инфлуенсър и води до краткосрочно увеличаване на последователите му. Follow unfollow практиката обаче не превръща един Instagram профил във влиятелен и подобно на купуването на последователи, е причина да се губи доверието на брандовете.

Сред съветите, които Биляна отправи към бъдещите блогъри са:

- следи всички тенденции;

- създавай качествено съдържание;

- отговаряй на всички съобщения, които получаваш;

- не се притеснявай да пишеш до инфлуенсъри, на които се възхищаваш, дори и да са с милиони последователи;

- спонсорирай собствени публикации, само когато са полезни за хората и ще им донесат нещо позитивно.

Относно инфлуенсър маркетинга, Биляна бе категорична, че и брандовете, и инфлуенсърите трябва да носят допълнителна стойност, чрез съвместните си партньорства. Поставянето на реалистични цели, използването на промо кодове, affiliate links и дори изолиран маркетинг подход, са сред факторите, които улесняват оценяването на една инфлуенсър кампания.

Очаквайте и следващите събития #InfluencerTalks и следете Facebook страницата ни INFLUENCER.BG за актуални новини, свързани с инфлуенсър маркетинга.