На 16 май в Cosmos Coworking Camp се проведе поредното издание на #InfluencerTalks, по време на което ви срещнахме с Елица Бехар, позната като Mademoisellie. Ели е маркетинг експерт и lifestyle блогър от 2016 г. В блога “Mademoisellie” намираме от съвети за красота и мода до наръчник за пътешественици.

По време на събитието Ели ни сподели полезни практики от кампаниите си с брандове и как съчетава успешно онлайн присъствието с професията си.

Influencer Talks събитие - инфлуенсър маркетинг

Знаете ли, че 88% от потребителите вярват на онлайн ревюта почти толкова, колкото на препоръка от приятел? Ето за какво още ни разказа Ели за инфлуенсър маркетинга и блогърството:

  • Според американско проучване, близо 35,2% от онлайн инфлуенсърите в САЩ имат работа на пълен работен ден, а едва 12,3% са се посветили изцяло на “професията” инфлуенсъри.
  • Инфлуенсърът, който вдъхновява Елица да започне свой собствен блог е Zoella - към момента британката има издадени две книги и собствен бранд.
  • Сред любимите български Instagram профили на Елица са: Simeona.G, Mint.Stories, When you wonder what to wear, Bibons и Reneta Kanevska.
  • Според Елица, социална мрежа като Instagram трябва да е онова онлайн пространство, което забавлява аудиторията и показва красивата страна на живота.
  • Някои от главните стъпки за успешен блог, според Ели включват:

- създаване на качествено съдържание;

- подбиране на рекламодатели, на които симпатизираш;

- следване на тенденциите в социалните мрежи;

- разказване на истории с публикациите; - откриване на темите, които вълнуват последователите ви;

- инвестиране в техника, за да се предоставят визуални материали с високо качество;

- създаване на собствени визитни картички и Media Kit, с които да представяте онлайн присъствието си.

Инфлуенсър кампании, събитие Influencer Talks

  • Когато става въпрос за колаборации с брандове, Елица съветва:

- “Отделете си време за networking”;

- Допитайте се до специализирана агенция, ако сте заинтересовани от партньорства с брандове;

- Основните способи за измерване на резултатите от дадена кампания са affiliate links, промо кодове и показателите, измерващи ангажираността, като брой коментари, харесвания и споделяния на дадена публикация;

  • Сред най-използваните приложения за обработване на снимки, които Ели препоръчва са: Tezza, Lightroom, Mojo, Quckshot и Du Recorder.

Очаквайте и следващите събития #InfluencerTalks и следете социалните мрежи на INFLUENCER.BG за повече новини, свързани с инфлуенсър маркетинга.