През изминалите няколко седмици, заедно с Изабел, работихме върху една по-специална кампания от инициативата #Izi2Give - PromEdition и е време да разкажем малко повече за нея.

Защо PromEdition?

Както Изабел не веднъж е споделяла, голямата й мечта е да има възможността да помага на колкото се може повече хора и чрез Izi2Give, тази мечта се превръща в реалност. Кампанията беше насочена към абитуриентите, които нямат възможност да си позволят тоалет за бала. След двете успешни кампании, в които с общи усилия успяхме да зарадваме младежи с топли дрехи, с тази кампания им помогнахме да се чувстват добре сред съучениците си по време на своя бал. Безкрайно благодарни сме на партньорите ни от H&M, които осигуриха красиви рокли и костюми и ни помогнаха да я осъществим.

Какво постигнахме?

За период от 2 седмици кампанията достигна до над 200,000 души през каналите на Изабел и успяхме да помогнем на над 40 младежи, на възраст между 18 и 19 г. Всеки от тях имаше възможност да си избере подходящ тоалет за бала.