#Izi2Give - защото една усмивка значи много повече от поредната нова дреха

 

Преди броени дни официално приключи втората кампания от инициативата #Izi2Give - “Забравеното палто в гардероба” и е време за анализ на постигнатото.

Мотивирани от резултатите на първата кампания - заедно с Изабел създадохме #Izi2Give - “Забравеното палто в гардероба”. Кампания, която за пореден път показа от колко активни и мотивирани хора сме заобиколени.

По време на кампанията открихме, че хората започват да разпознават #Izi2Give като инициатива, в която искат да се включват всеки път. Затова при всяко разчистване на гардероба си, отделят запазените  дрехи за предстояща инициатива, още преди да е стартирала, за което сме безкрайно благодарни.  Палта и якета за кампанията дариха десетки блогъри, влогъри и последователи на INFLUENCER.BG, като партньорите ни от Cosmos Coworking Camp отделиха част от пространството си за събиране на дрехи. Официалният партньор на инициативата H&M също се включи с топли палта.

Вдъхновител на цялата инициатива е Изабел - млад човек с много амбиции и мечти да промени към по-добро средата, в която живеем. Тя е пример за подражание на последователите си, които се вслушват във всяка нейна дума. Те направиха тази кампания още по-емоционална, включвайки се в нея и като дарители. Радваме се, че чрез Izi2Give успяхме да дадем пример на младите хора и да ги мотивираме да дават повече от себе си.  

Какво постигнахме заедно за периода на кампанията?

Кампанията продължи един месец от 10 януари до 15 февруари, като периодът за събиране на дрехи беше 2 седмици. През тях успяхме да съберем общо 60 якета и палта, които грижливо опаковахме и изпратихме на младежи от последователите на Изабел - момчета и момичета на възраст между 12 и 20 години, чиито родители не могат да си позволят да им купуват нови връхни дрехи всеки сезон. Те ни се довериха и ни направиха част от своите истории, а в замяна ние им изпратихме топла връхна дреха.

 

Ние вярваме, че няма нищо по-хубаво от това да подариш нещо, което вече не ти носи радост, но би стоплило и зарадвало някой друг. Затова сме щастливи, че в тази кампания се включиха много младежи, които ни писаха за връхна дреха. А най-големият подарък за нас е щастието и благодарността, с които ни обсипаха след като получиха пратките си!  

Цялата информация за постигнатите резултати от кампанията може да видите в инфографиката: