Източник: Her.ie

Instagram пусна ново видео приложение IGTV, което претендира да се превърне в конкурент на YouTube. То ни позволява да гледаме вертикални видеа с продължителност до 1 час, създадени от Instagram потребители, както и да създадем собствен канал. Всеки Instagram акаунт има право да създаде само 1 канал в IGTV.

Потребителите могат да гледат “Instagram телевизия” както на Android, така и на iOS. Като съответно могат да си свалят приложението от Google Play Store или App Store и да се регистрират с профила си в Instagram. Ако имат вече инсталиран Instagram, получават директен достъп до видео платформата чрез специалната иконка в горния десен ъгъл на Instagram feed-а.


instagram-influencers-new-tv

Източник: Instagram Press

Новата видео платформа има няколко секции, които дават достъп до селектирани видеа: “For You” - този раздел предлага видеа, които Instagram селектира спрямо интересите ни; “Following” - последните видеа на профилите, които следваме; “Popular” - това са видеата, които са най-популярни в Instagram; “Continue Watching” - опция, която позволява да прекъснем видеото във всеки един момент и след това да продължим оттам, докъдето сме стигнали. С IGTV потребителите могат да гледат видеа само на онези акаунти, които следват, но на този етап не е възможно да се търси съдържание по жанр/интерес. Подобно на Instagram и тук има опция да се харесва, коментира и споделя дадено видео.


itv-instagram-influencers

Източник: FilterGrade

IGTV дава възможност за гледане на по-дълги видеа, без традиционните снимки и сторита да отклоняват вниманието на потребителите. Потенциалът на платформата тепърва ще се разкрива - от споделяне на видеа с дължина 60 минути до стартиране на собствени видео продукции с потребители, подобно на Netflix.

Instagram телевизията открива нови хоризонти и пред инфлуенсърите - като им дава възможност да създадат видео канал в платформа с вече изградена база от ангажирани последователи. Дали IGTV ще измести YouTube и как ще повлияе на инфлуенсър маркетинга, предстои да разберем.


Коментар за новата платформа от популярния ютубър Marques Brownlee

IGTV не е единствената платформа, която се очертава да е trendy за инфлуенсърите през тази година. Научете повече за музикалното приложение за кратки видео клипове Musical.ly, което вече е инкубатор за бъдещи инфлуенсъри.

Тази статия е обект на авторско право.