Всеки акаунт в социалните мрежи може да генерира много последователи в период от време. Важният въпрос е - колко от тях са ангажирани със съдържанието на инфлуенсъра? Полезна метрика за това е степента на ангажираност, или т.н. Engagement Rate.
Степента на ангажираност ни дава възможност да измерим до колко последователите на един инфлуенсър се интересуват от съдържанието, което той публикува. Тази степен може да бъде измерена по различни начини, на база представянето на публикациите в профила на инфлуенсъра.
Измерването на степента на ангажираност ще ви помогне да прецените доколко партньорство с определен инфлуенсър може да бъде успешно. А ако вие самите сте инфлуенсър, то това ще ви даде насока как аудиторията ви приема съдържанието, което публикувате, кои постове са по-успешни от други и защо, и как успешно да развивате профила си.
Сферата на инфлуенсър маркетинга се развива все по-стремглаво и предстои да бъдат открити много инструменти, чрез които да се измерва ефективността на определени профили.
Ние от INFLUENCER.BG винаги ще се стараем да ви снабдяваме с актуална информация.
Абонирайте се за нашия newsletter, за да получавате първи информация: http://eepurl.com/gRkBxL