Искаш да следиш последните тенденции в маркетинга, рекламата и социалните платформи? Но все не ти остава време да четеш хилядите новини, които те заливат отвсякъде?

Ето нещо, което да предприемеш, за да не изпускаш най-важните новини от света на маркетинга – следвай маркетинг експертите в LinkedIn. Така ще имаш достъп до ценни съвети и анализи на темите от деня, напълно безплатно – ще е нужно просто да преглеждаш периодично своя LinkedIn News Feed.

А ето и 10 експерта, които си заслужава да последваш още сега:

1. Shane Snow

Като съосновател на Contently – платформа за content маркетинг, Shane е от онези хора, които могат да се нарекат инфлуенсъри в сферата си.

2. Tara Hunt

Tara е пазарен анализатор, експерт в социалните мрежи и основател на Truly Social. Всичко това в допълнение с таланта ѝ на storyteller я прави идеалния инфлуенсър, който да следваш, ако искаш да подобриш присъствието си в социалните мрежи.

3. String Nguyen

Защо да я следваш? Защото тя е човекът, който създаде първото наистинапопулярно видео в LinkedIn. Според String, LinkedIn е платформата, която ще замени Facebook, по отношение на B2B насоченото съдържание.

4. Gary Vaynerchuk

Четирикратният автор на бестселъри в New York Times е основател на агенцията за дигитален маркетинг Vayner Media, а ние горещо ти препоръчваме да следиш присъствието му в LinkedIn.

5. Dennis Williams II

Dennis  е специалист по content marketing в Skillshare и ако държиш да си наясно с всички трендове в дигиталния маркетинг, добра идея е да го последваш в LinkedIn.

6. Glenn Leibowitz

Не пропускай да прочетеш винаги актуалните и полезни статии на Glenn в LinkedIn. Като един от експертите, които стоят зад McKinsey & Company, Glenn е специалистът, който споделя безценна информация относно маркетинг комуникациите.

7. Jeff Bullas

Блогър, консултант, специалист в онлайн маркетинга и автор на бестселъри – Jeff е маркетинг експертът, който помага на предприемачите да развият бизнеса си в дигиталното пространство.

8. Alex Hisaka

Alex е старши мениджър в LinkedIn и е специализирана в маркетинга на съдържанието. Тя взема участие в стартегията на съдържанието и на различните кампании, както и в определенято на имиджа и посланието на бранда. Преди да стане част от LinkedIn, Alex работи за други разпознаваеми брандове, като PayPal и SalesForce.

9. Noah Kagan

Изпълнителният директор на Sumo Group е колоритна личност със собствен стил във всичко, което прави. А в LinkedIn споделя изключително полезни съвети от практиката си.

10.  James Carbary

Създател на Sweet Fish Media – подкаст агенция за B2B брандове, James не само е експерт по маркетинг с подкасти, но е и куратор на безценна информация от други специалисти в бранша, като Gary Vaynerchuk и Noah Kagan.

Тази статия е обект на авторско право.