Коледният сезон не е единственото време, през което брандове и инфлуенсъри си сътрудничат успешно, но определено е най-запомнящото се.

Купуването на коледни подаръци е свързано с вземане на решения, а решенията, които хората правят се повлияни от любимите им блогъри вYouTube, Facebook и Instagram.

В какво се крие магията на инфлуенсър маркетинга?

Може би, в това, че брандовете не продават продукти на потребителите, а изживявания и емоции.

Според проучване на Neilsen, 94% от потребителите вярват на приятели и познати повече, отколкото на стандартните реклами, когато стане въпрос за пазаруване. Можем да си представим каква е ситуацията по Коледа… Влиятелните личности ни дават съвети какво да пазаруваме, какво да сготвим за празника и дори как да украсим у дома.

Кои са най-впечатляващите маркетинг кампании с инфлуенсъри за празниците и как вдъхновиха бизнеса? Виж едни от най-ярките примери:

ФИЛМЪТ “SECRET LIFE OF PETS” АКТИВИЗИРА ПОПУЛЯРНИТЕ ДОМАШНИ ЛЮБИМЦИ В МРЕЖАТА

Инфлуенсърите са полезен маркетингов инструмент не само при продуктовото позициониране. Находчивите брандове избират колаборацията с влиятелни блогъри, дори когато става въпрос за промотиране на филмови продукции. Такъв е и случаят със забавната анимация “Secret Life Of Pets”. Пускането на филма в DVD и Blu-Ray формат на пазара, бе придружено от изключително успешна кампания в социалните мрежи. В партньорство с Instagram инфлуенсъра “Doug The Pug” и още няколко влиятелни домашни любимци, брандът показва как животните прекарват деня си сами, подобно на героите във филма. Напълно очаквано, симпатичните инфлуенсъри спечелиха сърцата на милиони фенове.

SAMSUNG И АМЕРИКАНСКАТА КОЛЕДА

Гигантът Samsung си партнира с едни от любимците на Америка - Dax Shepherd и Kristen Bell, за една от коледните си кампании. Промоционалното видео демонстрира мултифункционалността на бранда и интегрирането му в празничния дом.

HALLMARK И МИКРО ИНФЛУЕНСЪРИТЕ

За да промотира лимитираните си празнични артикули за Коледа, Hallmark си сътрудничи с микро инфлуенсъри, за да достигне желания специфичен таргет. Семейните блогъри споделят щастливите си моменти заедно, използвайки хаштага #KeepsakeIt. Те показват своята собствена семейна традиция, като добавят и линк, от който потребителите могат да закупят красивите орнаменти.

ORIGINAL GRAIN И ПРАВИЛНИЯТ ПОДХОД ЗА МАЛКИЯ БИЗНЕС

Малкият бизнес е способен да извлече максимума от инфлуенсър маркетинга и марката за часовници Original Grain го доказва. Брандът избира да достигне до малка, но ангажирана аудитория, чрез микро инфлуенсърите Caitlin and Dani. Те публикуват фотографии на часовниците сред празнична украса и ги предлагат като идеални подаръци за любимите хора.

Така, без нужда от огромен бюджет за платени реклами в мрежата, Original Grain отправя посланието си до хиляди потенциални клиенти в най-точния момент.

 

Искате и вие да създадете коледна кампания за вашия продукт чрез инфлуенсър маркетинг? Свържете се с нас!

hello@influencer.bg


Тази статия е обект на авторско право.