преди 1 година

Social Snack: Да бъдеш успешен инфлуенсър - с Изабел Овчарова

Подкаст
Social Snack: Да бъдеш успешен инфлуенсър - с Изабел Овчарова

Какво е да бъдеш успешен инфлуенсър? Това истинска професия ли е? Какви са нейните предизивкателства?

Целта на подкаста ни “Social Snack” e да се фокусираме върху света на инфлуенсър маркетинга и запознем своите слушатели с всички аспекти на сферата, както и да обсъждаме интересни теми, които вълнуват нас и хората в нея. Ето защо в новия епизод на подкаста опитваме да дадем отговор на изброените по-горе въпроси с един много специален гост. А кой е той ще разберете от следващите редове.

В четвъртия епизод от втория сезон на “Social Snack” обсъждаме каква е работата и ежедневието на един успешен инфлуенсър. Затова при нас поканихме Изабел Овчарова - един от най-популярните български инфлуенсъри, с която си поговорихме за нещата, които се случват зад кулисите на успешния създател на съдържание.

А коя е Изи? Тя е YouTuber, TikTok-ър, писател, мечтател и още много, много неща. Попада под прожекторите на интернет известността много млада - само на 16 години. Тогава тя започва да публикува видеа в YouTube просто така - защото ѝ харесва да се превъплъщава в различни роли и обича да разсмива хората. Оказва се, че това, което прави се харесва на мнозина, защото видеата ѝ бързо започват да набират популярност и да се споделят в различни кътчета на интернет.

И така днес Изабел има два успешни YouTube канала, Instagram с над 280,000 последователи, 5 книги, собствен бранд, успешен подкаст и какво ли още не. Просто нямаше как да не я попитаме как го прави. Ето част от темите, които обсъдихме заедно:

  • Истинска професия ли е да бъдеш инфлуенсър?

Според Изи, да бъдеш създател на съдържание със сигурност е истинска професия. Времето и усилията, които се влагат в това да измислиш, снимаш, монтираш и публикуваш едно видео напълно сам, често остават незабелязани от публиката. Но това не означава, че те не са вложени на 100%. Истината е, че за да бъдеш инфлуенсър се изискват всеобхватни умения, които се придобиват с много труд.

  • Какво е необходимо да бъдеш успешен инфлуенсър?

Най-важното нещо за всеки човек, който тепърва започва да се развива като инфлуенсър, е да знае защо го прави. Това според Изабел е ключът към успеха. Всеки трябва да има ясна причина, която да бъде неговата ръководна светлина, дори и нещата да са трудни или неясни. Тя ще му помогне да намира пътя си и мотивацията си да продължи.

  • Какво е бъдещето на професията “инфлуенсър”?

Това е въпрос, по който можем само да гадаем. Но едно от предположенията е следното - тази професия ще става все по-достъпна за всеки, който иска да я изпробва. Но то това не означава, че ще наблюдаваме пренасищане от създатели на съдържание. Даже напротив - възможността всеки да опита от нея ще покаже колко трудна всъщност е тя и че не е за всеки. Тогава трудът на инфлуенсърите ще стане много по-оценен.

Не пропускайте да чуете четвъртия епизод от втория сезон на “Social Snack” с Изи! Можете да ни откриете на всички основни платформи: Soundcloud; Spotify, Apple Podcasts