преди 1 година

Social Snack: Какво се случва с Instagram? - с Вик Динев

Подкаст
Social Snack: Какво се случва с Instagram? - с Вик Динев

В популярната социална мрежа Instagram, която в продължение на години е успяла да събере над 2 милиарда активни потребители, настъпват промени почти всеки месец. От въвеждане на нови формати като Reels до генерални промени в алгоритъма, феновете на платформата често се затрудняват да намерят правилната стратегия, която да покаже постовете им на възможно най-много хора. 

Influencer.bg има страхотната възможност да даде отговори на някои от най-наболелите въпроси, свързани с Instagram. Прочетете и следващите редове, за да разберете къде.

Нашият подкаст “Social Snack” се завръща с втори сезон! В него сме ви подготвили страхотни срещи с експерти от различни кътчета на света на инфлуенсър маркетинга. Те ще споделят с нас важни детайли от своята сфера, които просто не бива да изпускате!

В първия епизод от новия сезон ви срещаме с Вик Динев - експерт по всичко свързано с Instagram. С него обсъждаме въпроси, които си задава всеки активен потребител на социалната платформа. Ето и някои от тях:

“Защо губя последователи в Instagram?"

Вероятно всичко си е постарому - публикувате красиво и издържано съдържание, което аудиторията ви оценява и активно се ангажира с него. Но изведнъж започвате да губите много последователи, привидно без причина. На какво се дължи това? В епизода научаваме, че явлението, което наблюдавате, е възможно да бъде просто премахване на неактивни потребители от платформата

“Как да направя успешен Instagram пост?” 

Въпрос, който съществува в средите на дигиталния маркетинг още от самото начало. Истината е, че отговорът му не е еднозначен и зависи от много фактори: кога е публикуван постът, какъв тип е той, колко е интересен за потребителите, какви действия предприемат те с него. Повече детайли и съветите на Вик по тези и още много въпроси, ще откриете в подкаста ни.

“Трябва ли да наблягам на видео съдържанието в Instagram?”

С невероятния ръст на платформи като TikTok, можем да наблюдаваме промени в полза на видеото и в другите социални мрежи. Ясно е, че Instagram алгоритъмът също силно стимулира подобно съдържание. Означава ли това, че акаунтите, които не публикуват активно видеа, ще имат по-големи трудности да направят публикациите си успешни? Трябва ли да преструктурират съдържанието си така, че то да се вписва по-добре в алгоритъма? Или, както твърди нашият гост Вик, отговорът се крие в намирането на златната среда.

Не пропускайте да чуете премиерния епизод на втория сезон на “Social Snack”! Можете да ни откриете на всички основни платформи: Soundcloud; Spotify, Apple Podcasts.

А ако имате допълнителни въпроси по темата за Instagram, както и обратна връзка, не се притеснявайте да ни пишете - Influencer.bg!