Autumn content ideas
Autumn brings a feeling of coziness and warmth that can hardly be recreated...
Преди много години предусетихме огромния потенциал, който може да предложи инфлуенсър маркетингът, още когато сферата беше непозната и прохождаща в България. Хванахме се ръка за ръка с думата “инфлуенсър” и започнахме да запознаваме брандове и създатели на съдържание с потенциала, който този нов, тогава, маркетинг подход може да разгърне.
Днес, след хиляди успешни партньорства зад гърба си, ние продължаваме да сме водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Адаптираме нашия бизнес спрямо така динамичната дигитална среда и не спираме да учим, градим и споделяме успешни практики, работещи стратегии и ползотворни партньорства между инфлуенсъри и брандове.
Кампанията #SaveYourSkin на La Roche-Posay имаше за цел да насърчи хората да си правят редовни дерматологични прегледи на кожата, като част от мерките за превенция на кожния рак.
От 27 май до 9 юни 2024 г. дерматолози бяха на разположение на гражданите в шест големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Благоевград. Хората имаха възможността да се консултират безплатно с тях в определените за целта кемпери, позиционирани на ключови за всеки град точки.
Общ брой на проведените прегледи във всички градове бе 1446, а броят на откритите съмнителни бенки - 66.
За да се постигнат тези резултати, в кампанията се включиха 18 инфлуенсъра, чието съдържание достигна до 1,5+ милиона души. Паралелно с инфлуенсър кампанията, се проведе и медийна такава в онлайн пресата, радиото и телевизията, която успя да достигне до 2+ милиона души.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Autumn brings a feeling of coziness and warmth that can hardly be recreated...
Есента носи със себе си усещане за уют и топлина, които трудно могат да бъд...
Когато Илон Мъск придоби Twitter през октомври 2022 г., хората не знаеха ка...