Хората често ни питат...

Influencer
Как мога да се присъединя към вашата мрежа?

Ако имате развит профил и искате да започнете да си партнирате с брандове, можете да се присъедините към нашата мрежа от инфлуенсъри, като се регистрирате ТУК. Ще се свържем с вас, когато можем да ви предложим кампания с бранд, която пасва на вас и вашия онлайн профил.

В какво се изразява вашата работа с инфлуенсъри?

От цялостна репрезентация до осигуряване на вълнуващи възможности за кампании и персонализирани консултации и обучения, ние покриваме всички аспекти на развитието на един инфлуенсър. Нашата цел е да предоставим на създателите на съдържание ресурсите, насоките и възможностите, от които се нуждаят, за да изпъкнат в своята област и да изградят дълготрайна, успешна кариера. За повече информация относно всяка услуга и как можем да ви помогнем, моля, посетете НАШИТЕ УСЛУГИ.

Как да стана инфлуенсър?

За да станете инфлуенсър е необходимо да изградите силно присъствие в социалните медии като постоянно създавате на висококачествено съдържание, ангажирате се с вашата аудитория и разработвате на своята ниша. Трябва да се фокусирате се върху автентичността, креативността и изграждането на истински връзки с вашите последователи. Само така ще можете в последствие да привлечете брандове и възможности за сътрудничество. Последователността, търпението и отдадеността са ключови, за да станете успешен инфлуенсър.

Следете нашия блог, в който често публикуваме експертни съвети и интервюта на успешни инфлуенсъри, които могат да ви бъдат изключително полезни - ТУК.

Само с инфлуенсър маркетинг ли се занимавате?

Въпреки че инфлуенсър маркетингът е нашата специалност и основен фокус, ние предлагаме широка гама от услуги, с която да отговорим на разнообразните нужди на нашите клиенти. В допълнение към инфлуенсър маркетинга, нашата агенция предлага още маркетинг услуги, предназначени да подобрят онлайн присъствието на вашия бранд - от PR и дигитален маркетинг до организиране на събития, UGC и др.

За да разгледате пълната ни гама от услуги, моля, посетете страницата НАШИТЕ УСЛУГИ.

Каква е продължителността на една кампания?

Продължителността на една инфлуенсър маркетинг кампания варира в зависимост от различни фактори. Докато някои кампании може да се провеждат в продължение на няколко седмици, за да популяризират стартирането на конкретен продукт или събитие, други могат да продължат няколко месеца, дори и година. Ние работим в тясно сътрудничество с вас, за да определим идеалната продължителност на кампанията въз основа на вашите цели и изисквания.

Как да знам дали кампанията ми е успешна?

Ние измерваме успеха на вашата инфлуенсър маркетинг кампания чрез различни ключови показатели за ефективност (KPI), които включват обхват (reach), ангажираност (engagement), импресии (impressions) и други. Предоставяме ви изчерпателни анализи и редовни отчети, за да проследим ефективността на вашата кампания и да оценим нейния успех при постигането на вашите цели.

Подходящ ли е инфлуенсър маркетингът за всички сфери на бизнеса?

Вярваме, че инфлуенсър маркетингът може да бъде ценен маркетинг инструмент за повечето сфери на бизнеса. Ако не сте сигурни дали инфлуенсър маркетингът е подходящ за вашия бизнес, нашият екип може да ви предостави експертни насоки и препоръки, базирани на нашия богат опит и познания в индустрията. Ще работим в тясно сътрудничество с вас, за да оценим осъществимостта и потенциалното въздействие на подобни кампании за вашата сфера, и да разработим стратегия, която ще ви осигури значими резултати.

Мога ли сам да посоча инфлуенсърите, с които искам да работя?

Да, ако имате интерес към конкретни инфлуенсъри, можете да ни ги посочите и заедно ще преценим до колко те се вписват в цялостната концепция на кампанията ви. Ще ви предоставим и нашите препоръки за инфлуенсъри въз основа на фактори като демография на аудиторията, степен на ангажираност и пр. Накрая заедно ще изберем най-точните за вас лица, с които най-лесно ще постигнете целите си.

С какъв тип инфлуенсъри работите?

Нашата агенция работи с разнообразни микро и макро инфлуенсъри, както и с известни личности, актьори, певци, водещи и др., които попадат в различни ниши, имат разообразни стилове и аудитории. Работим с база от 1,000+ създатели на съдържание, които попадат в категориите мода, красота, лайфстайл, фитнес, пътувания, храна, родителство, технологии, игри и др. 

При изготвянето на вашата кампания, ние ще изберем най-подходящите инфлуенсъри за вас, които съвпадат идеално с вашите цели и целева аудитория.

Можете да разгледате някои от нашите инфлуенсъри тук.

В кои социални мрежи правите инфлуенсър маркетинг?

Работим с инфлуенсъри в различни социални мрежи, предимно, но не само, Instagram, YouTube и TikTok. Нашата мрежа от инфлуенсъри ни позволява да адаптираме кампаниите към специфичните за вас целеви аудитории и цели, като ви гарантираме максимален обхват и въздействие.

Какво мога да постигна за бранда си чрез инфлуенсър маркетинг кампания?

Според целите на кампанията - достигате до повече потребители, рекламирате бранда в рамките на конкретна кампания, достигате по голяма ангажираност с бранда, увеличавате последователите си в социалните мрежи, генерирате посещания на вашия сайт и увеличавате продажбите, постигате по-фоляма разпознаваемост на бранда.

Можете ли да ни предоставите информация за таргет аудиторията на инфлуенсърите?

Работим с база данни от над 400+  ифнлуенсъра и имаме достъп до  статистики за всичките им социални мрежи, които включват reach, impressions, comments, target audience, views per video & engagement rate. При изготвяне на предложение и подбор на инфлуенсъри, подходящи за конкретната кампания, изпращаме подробни данни, както и очакван резултат за целия период на кампанията.

Какви са вашите услуги (тоест какво правите вие в целия процес) и заплащат ли се отделно?

Ние създаваме перфектната инфлуенсър маркетинг кампания, намираме подходящите инфлуенсъри за Вашия бранд, според техните статистики - брой последователи, ангажираност, импресии и характеристики на тяхната аудитория. По време на кампания менажираме целия процес, като комуникацията с инфлуенсъри, изготвяне на график и договор и изпращане на дейностите за предварително одобрение към клиента. След края на кампанията изготвяме подробен отчет и финален доклад с резултати от кампанията. Нашите услуги се включват към предложението за инфлуенсър маркетинг кампания, което изпращаме към клиента.

Как се определя бюджетът за еднократна инфлуенсър маркетинг кампания?

Бюджетът се определя от подбора на инфлуенсъри, зададените критерии за продуктово позициониране и разбира се броя дейности в рамките на една инфлуенсър маркетинг кампания. Колкото по-дългосрочна е кампанията, толкова по-малък е бюджета, тъй като колаборацията на инфлуенсърите с бранда става по-органично и ненатрапчиво в дългосрочен план.