преди 1 година

Social Snack: Инфлуенсър маркетинг по време на рецесия - с Константин Цветков

Подкаст
Social Snack: Инфлуенсър маркетинг по време на рецесия - с Константин Цветков

Икономисти и финансисти по целия свят предупреждават: задава се рецесия, a нарастващата инфлация продължава да оказва силно влияние върху всички аспекти от живота ни. В тази обстановка става време да се запитаме - как ще се отрази всичко това на инфлуенсър маркетинг индустрията?

Едно е сигурно - както всички останали сфери и тя се подготвя за промяна. Ще наблюдаваме пренареждане на бюджетите за реклама, начините, по които те се употребяват, както и промяна в самото провеждане на инфлуенсър маркетинг кампаниите. 

Какви са позитивите и негативите на тази обстановка и може ли да се прави успешен маркетинг по време на криза? На тези и още много въпроси даваме отговор в новия епизод на “Social Snack” - подкастът за инфлуенсър маркетинг нa INFLUENCER.BG.

Една от основните цели на нашия подкаст е да даваме на слушателите си възможност да получат експертно мнение по въпроси, които пряко засягат сферата на инфлуенсър маркетинга. Ето защо в третия епизод в новия ни сезон имахме честта да поговорим с Константин Цветков - професионалист с богат опит в областта на финансите в България и Европейския съюз. Той отговаря на по-сериозните ни питания, свързани с очакваната от всички финансова криза, сред които:

  • Какво се случва в момента в България?

Изненадващо, според Константин, в момента не се намираме в криза, а по-скоро в едно своеобразно забавяне. В сравнение с кризата от 2008 - 2009 г., когато фалираха редици огромни финансови институции, днес не виждаме същите симптоми. Нещо повече - причините за днешното ни състояние на забавяне са доста по-различни от причините за миналата криза.

  • Какво да очакваме тази година? 

Според Константин има 3 основни сценария, които можем да очакваме. Оптимистичен: войната между Русия и Украйна приключва скоро, възстановяват се търговските взаимоотношения, отключва се потокът на стоки и услуги. Базов: нещата ще се задържат както са в момента. Песимистичен: влошаване на ситуацията с войната и рязко повишаване на цените на суровините. 

Но това, което масово се прогнозира за тази година е за рецесия, последвана от плавно възстановяване.

  • Важен ли е маркетингът по време на рецесия?

Другото име на кризата е възможност - да заемеш по-добри позиции в една по-конкурентна среда, да се представиш пред аудиторията, да покажеш своите конкурентни предимства. Орязването на маркетингови бюджети по време на финансова криза е форма на късогледство и може да доведе само до пропускане на страхотни възможности за развитие.

Не пропускайте да научите повече за финансовото състояние на страната от Константин Цветков, както и да чуете как Ния, Иван и Елизабет от екипа на INFLUENCER.BG правят подробен анализ на това как тези промени ще се отразят на сферата на инфлуенсър маркетинга.

Ще откриете подкаста ни на всички основни платформи: Soundcloud, Spotify и Apple Podcasts! А ако имате коментари или въпроси, не се притеснявайте да ни пишете!