INFLUАNSWER: MY BOX OF BEAUTY

INFLUАNSWER: MY BOX OF BEAUTY

Милена създава своя YouTube канал MyBoxOfBeauty преди няколко години, за да може да споделя страстта си към всичко свързано с женската красота, майчинството и семейния живот. От тогава каналът й набира голяма популярност, а последователите й продължават да следят с интерес приключенията на нея и нейното семейство.

Published: 1 month ago

За семейството, социалните мрежи, живота в Швеция и смисленото съдържание - Милена ни разкрива повече за себе си и успешния YouTube канал  “My box of beauty”. Ето какво ни разказа тя:

ОПИШИ СЕ С 3 ДУМИ.

Доста ми е трудно да се опиша само с три думи, но да кажем, че някои от тях са: любопитна, усмихната и хаотична.


КАК ИЗГЛЕЖДА ЕДИН ТВОЙ ДЕН?


Обикновено се събуждам към 7 часа, заедно с децата, правя им закуска, а аз пия кафе. Обичам спокойните сутрини и гледам първият час от деня да не правим нищо кой знае какво, а просто да прекараме малко време заедно. В момента дните ни са малко по-различни от нормалното, заради извънредното положение, в което се намираме, но все пак се старая да запазя част от режима, който имах преди.

След закуска правя бърза тренировка, в която вече и децата се включват, след това душ и се захващам с дневните ми работни задачи. Тъй като и двамата със съпруга ми в момента ни се налага да работим от вкъщи, той поема децата през първата половина на деня, за да мога аз да свърша, всичко което ме чака като работни ангажименти.

След като приключа, с децата излизаме на разходка. Имаме щастието да живеем на три крачки от красива и безлюдна гора, така че гледам всеки ден да прекараме поне час на въздух, за да презаредим батериите. Опитвам се да измислям всякакви забавления за децата, за да дадем шанс на татко им да поработи на спокойствие. След това приготвям вечеря, хапваме всички заедно и подготвям децата за сън.

След като децата са по леглата се захващам с всички задачи, които не съм успяла да свърша през деня, като тогава е и времето, което отделям за моите социални мрежи. Обикновено вечер подготвям постове за Instagram или редактирам видеа за канала ми в YouTube.

СОЦИАЛНАТА МРЕЖА, В КОЯТО ПРЕКАРВАШ НАЙ-МНОГО ВРЕМЕ?

Instagram.

КАК ДОЙДЕ ИДЕЯТА ЗА ТВОЯ YOUTUBE КАНАЛ?


Създадох канала си през 2011 година, няколко месеца след като се преместих да живея и уча в Швеция. Нямах все още много приятели, но пък имах много свободно време, което ми се искаше да запълня с нещо интересно. Така се роди идеята за мое местенце в Youtube, като първоначално темите, които засягах във видеата бяха с бюти насоченост, но след появата на първото ми дете, канала ми от бюти се трансформира в семеен канал с дневни влогове

КАК УСПЯВАШ ДА СЪЧЕТАВАШ РАБОТАТА ПОКРАЙ ОНЛАЙН КАНАЛИТЕ ТИ С ТОВА, С КОЕТО СЕ ЗАНИМАВАШ ИЗВЪН ТЯХ?

Времето, което прекарвам в обработка на видеа или подготовка на материали за социалните ми мрежи ме зарежда изключително много и е моят начин за разпускане, след не толкова креативните задачи, които ми се налага да върша в работата ми, така че не ми е трудно да ги съчетавам, защото и двете ми носят удоволствие.

ТИ ЖИВЕЕШ В ШВЕЦИЯ, НО СЪДЪРЖАНИЕТО, КОЕТО ПУБЛИКУВАШ Е НАСОЧЕНО КЪМ БЪЛГАРСКАТА ПУБЛИКА. ЗАЩО?

Когато стартирах канала си в Youtube, думата “влогър” беше напълно непозната за хората в България. Имаше само две момичета, които правеха видеа на български и поради тази причина реших, че най-правилният ход е и аз да създавам съдържание на родния ми език. Никога не съм и предполагала, че нещата ще се развият в такава степен и не съжалявам, че направих този избор. Сега съм щастлива, че макар и далеч все пак успях да запазя връзката си с България, чрез ежедневната комуникация с всичките ми последователи.

ВЛИЯЕ ЛИ ТОВА, ЧЕ ЖИВЕЕШ ТАМ НА РАБОТАТА ТИ С БРАНДОВЕ?

Не мисля. Ако даден бранд наистина хaрeсва това, което правя и иска да работим заедно, винаги намира начин, по който колаборацията ни да се осъществи.

КАКВО БИ ПОСЪВЕТВАЛА БРАНДОВЕТЕ, КОИТО ИСКАТ ДА РАБОТЯТ С ИНФЛУЕНСЪРИ?

Да се вслушват повече в мнението на инфлуенсърите и да им дават по-голяма свобода, когато става въпрос за съдаване на рекламно съдържание. Много често брандовете смятат, че да направиш реклама по телевизията и да публикуваш спонсориран пост в социалните мрежи е едно и също, а това е много далече от истината.
Поради тази причина смятам, че брандовете трябва внимателно да подбират криейтърите, с които работят, не толкова по броя на последователите им, а по-скоро по това до каква степен визията и ценностите на бранда се препокриват с тези на дадения инфлуенсър.

А СЪВЕТ ЗА НАЧИНАЕЩИ ИНФЛУЕНСЪРИ?

Създавайте съдъжание, което ви харесва и носи стойност, не се опитвайте да поставяте себе си и това, което правите в определени рамки и не следвайте отъпкани от друг пътеки. Красотата на социалните мрежи е възможността да се докоснете до милиони хора, както и те до вас, затова покажете себе си, забавлявайте се и забравете цифрите.

Можете да последвате Милена и семейството й тук: YouTube, Instagram, Facebook;