Influencer.BG
Influencer.BG
Influencer.BG

The First
Influencer Marketing
Agency in Bulgaria

Be the cause that inspires and unites businesses and influencers in an environment of trust, productivity and shared goals.

INFLUENCER MARKETING THAT INSPIRES

Find the right influencers that will inspire the audiences to recognise your products!
We build marketing campaigns in collaboration with leading influencers in Bulgaria, so people would not only know your brand, but love it too!

Database 400+ Influencers

From all spheres, interests and demographics

Exclusive influencers network

7 of the biggest YouTubers in Bulgaria

Executed Campaigns

Over 250+ accomplished campaigns with some of the biggest global brands

How we work

We create the right Influencer marketing campaign for you in 4 easy steps:

Influencer.BG

Campaign strategy

We build a suitable influencer campaign using the available marketing campaign parameters of the specific product or service.

Influencer.BG

The right influencers

The selection is based on the campaign’s most appropriate metrics - domain, engagement, parameters and statistics of the profiles (number of followers, impressions, etc.), audience characteristics.

Influencer.BG

Managing the campaign

We work with influencers on choosing the methods, communication and the channels through which the ad mеssage is going to be sent. We create a timeline for everyone’s activities and monitor their performance.

Influencer.BG

Monitoring

We monitor the activities in detail and prepare a report with the final results from the campaign. It is extremely useful for product/service evaluation through people’s opinion and future development decisions.

Кои са българите с най-много последователи?

Latest articles

SOCIAL SNACK: Краят на инфлуенсър маркетинга

Нов епизод на "Social Snack"! Идва ли краят на инфлуенсър маркетинга? Разберете от епизода!

Read the Post

TikTok, Instagram Reels и YouTube Shorts: кратко сравнение

TikTok, Instagram Reels, YouTube Shorts - какво съдържание се качва в тези платформи, каква е аудиторията им, по какво се различават? Разберете от статията!

Read the Post

Facebook рекламата и инфлуенсър маркетингът

Що за платформа е Facebook и вписва ли се инфлуенър маркетингът в него? Разберете от новия епизод на Social Snack!

Read the Post

Social Snack: Да бъдеш успешен инфлуенсър - с Изабел Овчарова

Какво е да бъдеш успешен инфлуенсър? В новия епизод на Social Snack ви срещаме с Изабел, с която обсъждаме работата и предизвикателствата, с които се срещат създателите на съдържание.

Read the Post

Как различните поколения използват социалните мрежи?

Какви са разликите в начина, по който различните поколения използват социални мрежи? Разберете в статията!

Read the Post

Social Snack: Инфлуенсър маркетинг по време на рецесия - с Константин Цветков

“Social Snack” представя третия епизод от новия си сезон! В него си говорим за един наболял напоследък въпрос: рецесията, и обсъждаме как тя как ще се отрази на инфлуенсър маркетинга.

Read the Post

Какво да очакваме в инфлуенсър маркетинга през 2023 г. ?

Нека заедно разгледаме какво можем да очакваме в света на инфлуенсър маркетинга през 2023 г.

Read the Post

Social Snack: Автентичността в социалните мрежи - с MyBoxofBeauty

Нов епизод на Social Snack с Милена (MyBoxofBeauty). Чуйте разговорът ни за автентичността, социалните мрежи, партньорствата с брандове и още много.

Read the Post

INFLUANSWER: Живот със Синдром на Даун

За семейството, мечтите и важната роля на социалните мрежи, когато се бориш за популяризирането на една кауза - фондация "Живот със Синдром на Даун".

Read the Post

Social Snack: Какво се случва с Instagram? - с Вик Динев

"Social Snack" се завръща с нов сезон! В неговия премиерен епизод, Вик Динев отговаря на някои от най-наболелите въпроси в Instagram.

Read the Post

5 тенденции в инфлуенсър маркетинга за 2022 г.

Кои са актуалните тенденции в инфлуенсър маркетинга за 2022 година? В статията разглеждаме 5 от тях.

Read the Post

Инфлуенсър маркетинг грешки, които брандовете не бива да допускат

Кои са някои от най-честите грешки, които един бранд може да допусне при провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания и какво може да направи, за да ги избегне.

Read the Post

FAQ

Проект и главна цел: Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19

Номер на АДПБФП: BG16RFOP002-2.073-18540-C01

Бенефициент: ИНФЛУЕНСЪР БГ ООД

Обща стойност: 10 000.00 лв., от които 8 500.00 лв. е европейско и 1 500.00 лв. национално съфинансиране.

Начало: 25.09.2020 г.
Край: 25.12.2020 г.