Social Snack: Автентичността в социалните мрежи - с MyBoxofBeauty

Social Snack: Автентичността в социалните мрежи - с MyBoxofBeauty

Нов епизод на Social Snack с Милена (MyBoxofBeauty). Чуйте разговорът ни за автентичността, социалните мрежи, партньорствата с брандове и още много.

Published: 2 months ago

Възможно ли е да бъдеш напълно автентичен в социалните мрежи? Всеки ден онлайн пространството ни среща с различни инфлуенсъри - от Instagram модели, които споделят с публиката си красиви кадри, до влогъри, които публикуват най-забавните и специални моменти от живота на семейството си. Но колко от тях успяват да покажат истинската си същност пред аудиторията си? Всъщност, необходимо ли е да го правят? 

Influencer.bg имаше честта да проведе страхотен разговор на тази тема с един опитен и успешен създател на съдържание. Разберете кой е той и къде можете да чуете целия разговор в следващите редове!

Нашият подкаст “Social Snack” се завърна със своя втори сезон! Подкастът се фокусира върху света на инфлуенсър маркетинга и запознава своите слушатели с интересни теми и различни гледни точки от сферата.

Във втория епизод от сезона ви срещаме с Милена, по-позната на публиката като MyBoxofBeauty. Тя е създател на съдържание с 10-годишен опит в YouTube и значително количество последователи във всички основни социални мрежи. С нея обсъждаме въпроса за автентичността онлайн, както и други теми, сред които:

  • Длъжен ли е един инфлуенсър да споделя всичко?

По думите на Милена - “това, че не споделяш всичко на 100%, не те прави неавтентичен”. Важно е един инфлуенсър да зададе своята собствена линия, по която да се движи съдържанието му, и да я следва, без да се поддава прекалено на трендовете. По този начин съдържанието му остава вярно на същността му, а личното му пространство остава недостъпно за широката публика.

  • Коментарите на последователите

Съществува ли разлика между негативен и недоволен коментар и как могат да се идентифицират? В работата си един инфлуенсър трябва да бъде готов да се сблъска както с положителните, така и с отрицателните мнения на своите последователи. Той трябва да се научи успешно да навигира между тях и да се концентрира само върху полезното и градивното.

  • Колаборациите с брандове

Можеш ли да останеш верен на себе си и в същото време успешно да промотираш продукти? Оказва се - не е толкова трудно! Един създател на съдържание просто трябва внимателно да подбира брандовете, с които работи. Не трябва да се подвежда и да прави колаборации “на всяка цена”, а само когато наистина има смисъл от тях. 

Не пропускайте да чуете втория епизод от втория сезон на “Social Snack” с Милена! Можете да ни откриете на всички основни платформи: Soundcloud; Spotify, Apple Podcasts

А ако имате допълнителни коментари по темата за автентичността, както и обратна връзка, не се притеснявайте да ни пишете - Influencer.bg!