Influencer.BG
Influencer.BG
Influencer.BG

Първата инфлуенсър маркетинг агенция в България

Каузата, която вдъхновява и обединява брандовете и инфлуенсърите в среда на доверие, професионализъм и общи цели.

ИНФЛУЕНСЪР МАРКЕТИНГ, КОЙТО ВДЪХНОВЯВА

Открийте подходящите инфлуенсъри, които ще вдъхновят хората да запомнят и използват вашите продукти и услуги. Ние изграждаме маркетинг кампании в колаборация с водещите инфлуенсъри в България, по начин, по който публиката не само ще се запознае с вашия бранд, но и ще го обикне.

База данни от 400+ инфлуенсъри

От всички сфери, интереси и демография

Мрежа от ексклузивни инфлуенсъри

7 от най-големите YouTuber-и в България

Осъществени кампании

250+ успешни кампании с някои от най-големите глобални брандове

Как работим

Създаваме правилната маркетинг кампания за вас в 4 лесни стъпки:

Influencer.BG

Стратегия за кампания

Изграждаме подходяща кампания с инфлуенсъри, използвайки съществуващите параметри на маркетинг кампанията за конкретния продукт или услуга.

Influencer.BG

Правилните инфлуенсъри

Подборът се води по най-подходящите за кампанията измерители - сфера, ангажираност, параметри и статистики на профилите (брой последователи, импресии и др.), характеристики на аудиторията.

Influencer.BG

Управление на кампанията

Работим с инфлуенсърите по доизграждането на методите, комуникацията и каналите, чрез които да се оправи рекламното съобщение.

Influencer.BG

Мониторинг

Изготвяме подробен мониторинг на дейности и финален отчет с резултати от кампанията. Изключително полезен за оценка на продукта чрез мнението на хората и бъдещи решения за развитие.

Кои са българите с най-много последователи?

Последни статии

Social Snack: Автентичността в социалните мрежи - с MyBoxofBeauty

Нов епизод на Social Snack с Милена (MyBoxofBeauty). Чуйте разговорът ни за автентичността, социалните мрежи, партньорствата с брандове и още много.

Read the Post

INFLUANSWER: Живот със Синдром на Даун

За семейството, мечтите и важната роля на социалните мрежи, когато се бориш за популяризирането на една кауза - фондация "Живот със Синдром на Даун".

Read the Post

Social Snack: Какво се случва с Instagram? - с Вик Динев

"Social Snack" се завръща с нов сезон! В неговия премиерен епизод, Вик Динев отговаря на някои от най-наболелите въпроси в Instagram.

Read the Post

5 тенденции в инфлуенсър маркетинга за 2022 г.

Кои са актуалните тенденции в инфлуенсър маркетинга за 2022 година? В статията разглеждаме 5 от тях.

Read the Post

Инфлуенсър маркетинг грешки, които брандовете не бива да допускат

Кои са някои от най-честите грешки, които един бранд може да допусне при провеждане на инфлуенсър маркетинг кампания и какво може да направи, за да ги избегне.

Read the Post

Кенсъл културата и инфлуенсър маркетинга

Що е то кенсъл култура (cancel culture) и как влияе тя на инфлуенсърите?

Read the Post

5-те основни стъпки на инфлуенсър маркетинг кампанията

Запознайте се с основните стъпки, които се следват при изграждането на една успешна инфлуенсър маркетинг кампания.

Read the Post

Какво да очакваме в инфлуенсър маркетинга през 2021

Какво можем да очакваме в света на инфлуенсър маркетинга през 2021 г.? Следват някои от водещите тенденции в сферата за настоящата година.

Read the Post

5 маркетинг стратегии за Black Friday

Какво трябва да знаем за играждането на една успешна маркетинг кампания за Black Friday? Вижте нашите примери!

Read the Post

InfluAnswer: Боян Тодоров

Едно интервю с Боян Тодоров - популярен ютубър и любимец на младата аудитория. Какво споделя той за ежедневието си на влогър, любимите си социални мрежи, както и за новата си песен "Софийското метро" - вижте в статията.

Read the Post

Какво е engagement rate и как го измерваме?

Полезна метрика за това е степента на ангажираност, или т.н. Engagement Rate. 

Read the Post

“Причината” - един вдъхновяващ и много емоционален проект

“Причината” - първият художествен роман на Изабел, е вече наличен във всички по-големи книжарници в страната и онлайн. Няколко думи за книгата, автора ѝ и осъществяването на проекта, можете да прочетете в статията.

Read the Post

Често задавани въпроси

Проект и главна цел: Преодоляване недостига на средства и липсата на ликвидност, настъпили в резултат от епидемичния взрив от COVID-19

Номер на АДПБФП: BG16RFOP002-2.073-18540-C01

Бенефициент: ИНФЛУЕНСЪР БГ ООД

Обща стойност: 10 000.00 лв., от които 8 500.00 лв. е европейско и 1 500.00 лв. национално съфинансиране.

Начало: 25.09.2020 г.
Край: 25.12.2020 г.