Водещата агенция за
инфлуенсър маркетинг
в България

Инфлуенсър маркетинг
от истински експерти,
за максимални резултати.

Influencer

Преди много години предусетихме огромния потенциал, който може да предложи инфлуенсър маркетингът, още когато сферата беше непозната и прохождаща в България. Хванахме се ръка за ръка с думата “инфлуенсър” и започнахме да запознаваме брандове и създатели на съдържание с потенциала, който този нов, тогава, маркетинг подход може да разгърне.

Днес, след хиляди успешни партньорства зад гърба си, ние продължаваме да сме водещата агенция за инфлуенсър маркетинг в България. Адаптираме нашия бизнес спрямо така динамичната дигитална среда и не спираме да учим, градим и споделяме успешни практики, работещи стратегии и ползотворни партньорства между инфлуенсъри и брандове.

Нашите инфлуенсъри

Influencer.bg

Remix

Кампания в многобройни социални мрежи

Кампания с Remix, която се проведе в повечето основни социални мрежи: Instagram, YouTube, TikTok и Spotify / Apple Podcasts. Целта на кампанията бе да популяризира повторна употреба на дрехите и знаехме, че инфлуенсърите държат ключа за достигане до правилната аудитория. Заложихме на инфлуенсъри с различен брой последователи, които създадоха разнообразно съдържание. Кампанията включваше всичко - от постове в инстаграм, YouTube и TikTok видеа до сегмент в подкаст епизод. Посланието на кампанията бързо се разпространи, като само за два месеца успя да достигне впечатляващите: reach над 356,000 и импресии над 448,000.

08

Инфлуенсъри

2 months

Продължителност

448,000

Импресии

356,000

Reach

5 min read
July 19th
Quantity or Quality: Strategies for Success on TikTok

What is more important for success on TikTok – the quantity of the pu...

5 min read
July 18th
The Glorious Days of Vine and What Happened to It

It's always exciting to reminisce about some of the most memorable moments...

5 min read
July 12th
Количество или качество на съдържанието: стратегии за успех в TikTok

Какво е по-важно за успех в TikTok – количеството на публикуваното съ...