Кампанията Creative Makers на Тук-Там имаше за цел да подкрепи младите хора, които имат нужда от финансова помощ, за да се развиват в креативните индустрии в България. Стипендиите, които организацията предоставя, са на стойност до 20,000 лв. Ние се включихме в кампанията изцяло доброволно, водени от вярата, че подобни проекти заслужават широка подкрепа и видимост.
Активирахме седем внимателно подбрани инфлуенсъра, чиито аудитории отговарят на профила на потенциалните кандидати за стипендии, и биха имали интерес към такава програма. Те също се включиха безвъзмездно.
Онлайн активностите на инфлуенсърите постигнаха общ reach от 24,757 души и общ брой импресии – 29,600.
При заложена цел от 30 кандидатури за стипендии бяха получени цели 90. В резултат на това са избрани 6 стипендианти, на които са раздадени общо 50,000 лв.
След кампанията, последователите на @tuktambg в Instagram са се увеличили с около 300%. Отчетени са над 400 клика на линка към сайта за записване, което е с около 600-700% повече спрямо стандартните резултати при други самостоятелно проведени кампании.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Кампанията #SaveYourSkin на La Roche-Posay имаше за цел да насърчи хората да си правят редовни дерматологични прегледи на кожата, като част от мерките за превенция на кожния рак.
От 27 май до 9 юни 2024 г. дерматолози бяха на разположение на гражданите в шест големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Благоевград. Хората имаха възможността да се консултират безплатно с тях в определените за целта кемпери, позиционирани на ключови за всеки град точки.
Общ брой на проведените прегледи във всички градове бе 1446, а броят на откритите съмнителни бенки - 66.
За да се постигнат тези резултати, в кампанията се включиха 18 инфлуенсъра, чието съдържание достигна до 1,5+ милиона души. Паралелно с инфлуенсър кампанията, се проведе и медийна такава в онлайн пресата, радиото и телевизията, която успя да достигне до 2+ милиона души.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Кампания с Remix, която се проведе в повечето основни социални мрежи: Instagram, YouTube, TikTok и Spotify / Apple Podcasts. Целта на кампанията бе да популяризира повторна употреба на дрехите и знаехме, че инфлуенсърите държат ключа за достигане до правилната аудитория. Заложихме на инфлуенсъри с различен брой последователи, които създадоха разнообразно съдържание. Кампанията включваше всичко - от постове в инстаграм, YouTube и TikTok видеа до сегмент в подкаст епизод. Посланието на кампанията бързо се разпространи, като само за два месеца успя да достигне впечатляващите: reach над 356,000 и импресии над 448,000.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Кампания със Sutherland, целяща да популяризира дейността им, както и да насочи аудиторията към отворените позиции, за които компанията търси да назначи хора. Знаехме, че това е информация, която трябва да достигне до възможно най-много хора, затова се насочихме към логичния избор - да работим с топ инфлуенсъри. Спряхме се на двама създатели на съдържание, които са изключително популярни както онлайн, така и в традиционната медийна сфера. В YouTube видео те разказаха повече подробности за кампанията на Sutherland, а в Instagram организираха giveaway, който целеше да насочи повече хора към IG профила на Sutherland.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Целта на кампанията бе да промотира схемата за захранване и разнообразните бебешки пюрета на компанията HiPP. Кампанията се проведе изцяло в Instagram и включваше 12 инфлуенсъра, с последователска база под 12,000. Лицата, на които се спряхме, бяха млади майки с деца в подходяща за захранване възраст (до 12 месеца), като чрез тях успяхме да достигнем до най-точната аудитория. Само за месец кампанията успя да постигне reach над 96,000 и импресии, които надвишават 107,000
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach