Високи цели, точна стратегия, отлични резултати! Вижте част от нашата работа тук.

Influencer.bg

Save Your Skin

La Roche-Posay

Кампанията #SaveYourSkin на La Roche-Posay имаше за цел да насърчи хората да си правят редовни дерматологични прегледи на кожата, като част от мерките за превенция на кожния рак. 

От 27 май до 9 юни 2024 г. дерматолози бяха на разположение на гражданите в шест големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Благоевград. Хората имаха възможността да се консултират безплатно с тях в определените за целта кемпери, позиционирани на ключови за всеки град точки.

Общ брой на проведените прегледи във всички градове бе 1446, а броят на откритите съмнителни бенки - 66.

За да се постигнат тези резултати, в кампанията се включиха 18 инфлуенсъра, чието съдържание достигна до 1,5+ милиона души. Паралелно с инфлуенсър кампанията, се проведе и медийна такава в онлайн пресата, радиото и телевизията, която успя да достигне до 2+ милиона души.

18

Инфлуенсъри

2 weeks

Продължителност

4000000

Импресии

3500000

Reach

Influencer.bg

Remix

Кампания в многобройни социални мрежи

Кампания с Remix, която се проведе в повечето основни социални мрежи: Instagram, YouTube, TikTok и Spotify / Apple Podcasts. Целта на кампанията бе да популяризира повторна употреба на дрехите и знаехме, че инфлуенсърите държат ключа за достигане до правилната аудитория. Заложихме на инфлуенсъри с различен брой последователи, които създадоха разнообразно съдържание. Кампанията включваше всичко - от постове в инстаграм, YouTube и TikTok видеа до сегмент в подкаст епизод. Посланието на кампанията бързо се разпространи, като само за два месеца успя да достигне впечатляващите: reach над 356,000 и импресии над 448,000.

08

Инфлуенсъри

2 months

Продължителност

448,000

Импресии

356,000

Reach

Influencer.bg

Sutherland

Кампания с макро инфлуенсъри

Кампания със Sutherland, целяща да популяризира дейността им, както и да насочи аудиторията към отворените позиции, за които компанията търси да назначи хора. Знаехме, че това е информация, която трябва да достигне до възможно най-много хора, затова се насочихме към логичния избор - да работим с топ инфлуенсъри. Спряхме се на двама създатели на съдържание, които са изключително популярни както онлайн, така и в традиционната медийна сфера. В YouTube видео те разказаха повече подробности за кампанията на Sutherland, а в Instagram организираха giveaway, който целеше да насочи повече хора към IG профила на Sutherland.

02

Инфлуенсъри

1 month

Продължителност

740,000

Импресии

700,000

Reach

Influencer.bg

HiPP

Активация с микро инфлуенсъри

Целта на кампанията бе да промотира схемата за захранване и разнообразните бебешки пюрета на компанията HiPP. Кампанията се проведе изцяло в Instagram и включваше 12 инфлуенсъра, с последователска база под 12,000. Лицата, на които се спряхме, бяха млади майки с деца в подходяща за захранване възраст (до 12 месеца), като чрез тях успяхме да достигнем до най-точната аудитория. Само за месец кампанията успя да постигне reach над 96,000 и импресии, които надвишават 107,000

12

Инфлуенсъри

1 month

Продължителност

107000+

Импресии

96000+

Reach

Искате това за вашия бранд?
Свържете се с нас!