Кампанията #SaveYourSkin на La Roche-Posay имаше за цел да насърчи хората да си правят редовни дерматологични прегледи на кожата, като част от мерките за превенция на кожния рак.
От 27 май до 9 юни 2024 г. дерматолози бяха на разположение на гражданите в шест големи български града - София, Пловдив, Варна, Бургас, Плевен и Благоевград. Хората имаха възможността да се консултират безплатно с тях в определените за целта кемпери, позиционирани на ключови за всеки град точки.
Общ брой на проведените прегледи във всички градове бе 1446, а броят на откритите съмнителни бенки - 66.
За да се постигнат тези резултати, в кампанията се включиха 18 инфлуенсъра, чието съдържание достигна до 1,5+ милиона души. Паралелно с инфлуенсър кампанията, се проведе и медийна такава в онлайн пресата, радиото и телевизията, която успя да достигне до 2+ милиона души.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Кампания с Remix, която се проведе в повечето основни социални мрежи: Instagram, YouTube, TikTok и Spotify / Apple Podcasts. Целта на кампанията бе да популяризира повторна употреба на дрехите и знаехме, че инфлуенсърите държат ключа за достигане до правилната аудитория. Заложихме на инфлуенсъри с различен брой последователи, които създадоха разнообразно съдържание. Кампанията включваше всичко - от постове в инстаграм, YouTube и TikTok видеа до сегмент в подкаст епизод. Посланието на кампанията бързо се разпространи, като само за два месеца успя да достигне впечатляващите: reach над 356,000 и импресии над 448,000.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Кампания със Sutherland, целяща да популяризира дейността им, както и да насочи аудиторията към отворените позиции, за които компанията търси да назначи хора. Знаехме, че това е информация, която трябва да достигне до възможно най-много хора, затова се насочихме към логичния избор - да работим с топ инфлуенсъри. Спряхме се на двама създатели на съдържание, които са изключително популярни както онлайн, така и в традиционната медийна сфера. В YouTube видео те разказаха повече подробности за кампанията на Sutherland, а в Instagram организираха giveaway, който целеше да насочи повече хора към IG профила на Sutherland.
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach
Целта на кампанията бе да промотира схемата за захранване и разнообразните бебешки пюрета на компанията HiPP. Кампанията се проведе изцяло в Instagram и включваше 12 инфлуенсъра, с последователска база под 12,000. Лицата, на които се спряхме, бяха млади майки с деца в подходяща за захранване възраст (до 12 месеца), като чрез тях успяхме да достигнем до най-точната аудитория. Само за месец кампанията успя да постигне reach над 96,000 и импресии, които надвишават 107,000
Инфлуенсъри
Продължителност
Импресии
Reach